28 Şubat 2014 Cuma

CUMA

      
     Yorucu, yıpratıcı ve yoğun geçen bir haftanın Cumasına ulaştıran, Cumanın seherinde, henüz şafak sökmeden Zat'ına el açmayı nasip eden Rab'be şükürler olsun. Henüz  gün doğmadan, kimseler görmeden ellerimi uzatıp, korku ve ümitlerimden emin olabilmek, hiç bir şeyini bilmediğim gelecek zamanlarımı, sevdiklerimi, gözümden sakındıklarımı, kalbime sakladıklarımı,  kendimi, aklımı, ruhumu, kalbimi hasılı fakire lutfettiğin her şeyi ben de  Sana, yani Gerçek Sahibine  emanet edersem, o zaman gönül huzuruyla, güneşe merhaba diyebiliyorum.  Ya değilse korkuyorum, yeni doğan günün getireceklerinden. Korku ve ümit arasındayım. Ümitlerim de öyle korkularım kadar gerçek, korkularım kadar ellerimde. Her şeyin en güzelini yaratan Sen'ken, ve Sen'in rahmetin bu kadar büyükken senden istediklerim de bu dünya ve ahiret için her şeyin en güzeli... Ve önce iç huzuru... 
     Nasıl yorgunum biliyorsun... Sen'den gelecek her şey başım gözüm üstüne... "Rabbimiz yalnız sana kulluk eder, yalnız senden isteriz" (Fatiha 5)
     

2 yorum:

  1. İnstagramdan gitmişsin, bugün gördüm ve nasıl üzüldüğümü anlatamam. Şimdi burda görünce de inanılmaz sevindim. Bloğunun en sıkı takipçisi ben olacağım, çok sevindim çook. Hoşgeldin can arkadaşım.

    YanıtlaSil